Днями у Стрийському міськрайонному центрі зайнятості відбулося чергове навчання, під час якого спеціалісти установи ознайомилися зі змінами у чинному законодавстві про зайнятість з урахуванням особливостей обслуговування клієнтів в умовах епідемічної ситуації.
Директор центру зайнятості Романа Вишньовська назвала підсумки роботи колективу у першому півріччі цього року, наголосивши на основних новаціях, зазначених у Протоколі обслуговування центрами зайнятості клієнтів служби зайнятості у період дії карантину, а також розповіла про внесені зміни до Порядку надання допомоги з безробіття, у тому числі одноразової її виплати для організації підприємницької діяльності.
Порушувалися й інші питання діяльності установи у непростий час. Зокрема обговорювалася адресність надання соціальних послуг, застосування індивідуального підходу як до потреб безробітних, так і працедавців у карантинний період. «Не можна нині формально ставитися до виконання посадових обов’язків, – наголосила Романна Любомирівна, – Ми – соціальна установа, тому кожний клієнт повинен бути задоволений якістю послуг, які отримав. Від цього залежить наш імідж і репутація».
Чимало уваги було зосереджено на питанні добору безробітним прийнятних пропозицій працевлаштування, зменшення термінів укомплектування вакансій шляхом скерування на місцеві підприємства, установи та організації потенційних працівників із дотриманням вимог працедавців. Окремо йшла мова про запровадження відділом активної підтримки безробітних дистанційних форм роботи з клієнтами для донесення до них важливої інформації.
Стрийський міськрайонний центр зайнятості