Професіоналізм, гнучкість і готовність до нових викликів – це ті ключові чинники, які багатьом допомагають залишатися на плаву у складних реаліях ринку праці .Прикладом цього слугує історія Юлія Манжос з Жовківщини. Професіоналізм, гнучкість і готовність до нових викликів – це ті ключові чинники, які багатьом допомагають залишатися на плаву у складних реаліях ринку праці. Прикладом цього слугує історія Юлія Манжос з Жовківщини. Свій професійний шлях вона, економіст за освітою, розпочала у сфері бухгалтерського обліку, де здобула цінний досвід роботи з фінансовими документами, аналітикою та звітністю.
Згодом довелося працювати не лише бухгалтером, а й фахівцем, оператором поштового відділення. Різні посади та ділянки роботи не тільки загартувати характер, а й спонукали до вдосконалення навичок у плануванні, обліку та аналізі господарської діяльності підприємств. А її відповідальність та уважність до деталей, здатність швидко адаптуватися до змін стали надійною опорою для подальшого професійного росту.
Після звільнення з роботи Юлія Манжос звернулася до Жовківського управління Львівської філії ЛОЦЗ по допомогу у працевлаштуванні. Під час спілкування виявила бажання працювати бухгалтером або менеджером зі збуту. На цих двох моментах й зосередили увагу фахівці філії, шукаючи їй прийнятні місця праці. Дівчині запропонували посаду бухгалтера в Дублянському опорному ліцеї ім. Героя України Анатолія Жаловаги та менеджера зі збуту в ТзОВ «Індустрія ЛВ». Другий варіант Юлію Володимирівну зацікавив більше, а розмова з керівником товариства розвіяла останні сумніви.
«Комерційне середовище у наші дні дуже динамічне, – каже Ю. Манджос. – На посаді, яку мені запропонували у службі зайнятості, я зможу не тільки удосконалити професійні знання та досвід, отримані у минулому, а й розширити коло знайомств, здобути нові комунікаційні та організаційні навички. Пізнавати щось нове – це мій стиль життя, у тому числі й у професійному середовищі».
Нині Юлія Володимирівна успішно працює, а працедавець радіє, що служба зайнятості підібрала за вакантну посаду відповідальну працівницю з великим багажем знань та умінь.