26.05.2020 | 11:03

Пандемія коронавірусу, з якою довелося боротися всьому світові, вчить кожного жити по-іншому, пристосовуватися до нових правил, остерігатися досі звичних речей, частіше використовувати онлайн-сервіси тощо. Та насправді життя не зупинилося, воно просто змінило русло, зменшило швидкість, спонукало переглянути цінності та сконцентрувати увагу на справді важливих моментах.

Не припинила функціонувати й служба зайнятості, головна мета якої – забезпечувати працедавців кваліфікованими кадрами, а краян – офіційним заробітком. Аби не втратити зв’язок із клієнтами, посадовці Дрогобицького МРЦЗ систематично організовують дистанційні зустрічі, під час яких ведуть мову про ситуацію на ринку праці, тлумачать нововведення до трудового законодавства, підтримують бойовий дух тимчасово непрацюючих осіб і суб’єктів господарської діяльності.

Приміром, днями у міськрайонному центрі зайнятості відбувся інформаційний вебінар для тутешніх мешканців, котрі зареєструвалися у держустанові у період карантину. Під час заходу учасників ознайомили з правами та обов’язками безробітних, обговорили питання надання статусу безробітного та призначення соціальної допомоги в умовах карантину.

Окрему увагу зосередили на вебресурсах, зокрема «Освітньому порталі», «Платформі з профорієнтації та розвитку кар’єри», сайті Державної служби зайнятості та профілі Дрогобицького МРЦЗ у мережі «Фейсбук». Як було наголошено, завдяки цим електронним сервісам можна не лише ознайомитися із новинами у сфері зайнятості, але й пройти низку цікавих навчальних курсів або тестування, зорієнтуватися у світі професій тощо. У рамках онлайн-зустрічі безробітні отримали вичерпні відповіді на чимало запитань, які їх хвилювали. За словами учасників вебінару, дистанційне спілкування не просто безпечна форма комунікації, а й доцільна та корисна справа, оскільки дозволяє пролити світло на багато проблемних питань.

Світлана Шараневич, начальник відділу активної підтримки безробітних  Дрогобицького міськрайонного центру зайнятості