31.03.2021 | 10:48

Не зважаючи на карантинні обмеження, будні рекрутерів Дрогобицького міськрайонного центру зайнятості завжди починаються із формування денного плану: кому зателефонувати, коли проаналізувати базу вакансій та резюме, з ким домовитися про онлайн-співбесіду, які вебресурси та ЗМІ переглянути, як побудувати діалог з працедавцем, аби отримати згоду на пошук потрібного персоналу.

За сучасних реалій, коли звідусіль лунають заклики залишатися вдома й максимально використовувати дистанційні способи взаємодії, аби вберегтися від коронавірусу COVID-19, підприємства, як ніколи раніше, зацікавлені в рекрутинговій формі співпраці з центром зайнятості.

І на це є кілька вагомих причин. По-перше, працедавець не витрачає час на добір кандидатів, позаяк попередня співбесіда з претендентом з урахуванням вимог до майбутнього працівника проводиться рекрутерами. По-друге, економляться кошти, адже таку послугу центр зайнятості надає на безкоштовній основі. По-третє, кадровій службі фірми чи компанії не обов’язково розміщувати оголошення про вакансії на платних ресурсах, натомість можна скористатися сервісною підтримкою центру зайнятості. По-четверте, представники малого бізнесу не будуть залучати до роботи менеджера з добору персоналу, бо саме ці функції виконають фахівці служби зайнятості. По-п’яте, рекрутер центру зайнятості, як ніхто інший, достеменно знає ситуацію на локальному ринку праці, у тому числі й у галузі економіки, яку представляє працедавець, а ще – на фаховому рівні може оцінити професійні та особистісні риси потенційного працівника. І ще один плюс: досвід роботи у службі зайнятості дозволяє рекрутеру гармонійно поєднати кваліфікацію та прагнення кандидата із запитами та побажаннями замовника кадрів.

Ольга Ткачів, завідувачка сектору рекрутингу Дрогобицького міськрайонного центру зайнятості