16.07.2020 | 10:40

Мабуть, кожному із нас доводилося бронювати або замовляти квитки електронним шляхом, адже таким чином можна заощадити дорогоцінний час, нерви, здоров’я, а головне – обрати найбільш зручний варіант туристичної чи ділової поїздки.

Саме цими питаннями у Львові займається Товариство з обмеженою відповідальністю «БусСистем». Директорка підприємства Ніна Омельченко із захопленням розповідає історію фірми. За її словами, «дочка» міжнародного ІТ-холдингу «INFOBUS», що забезпечує програмними продуктами учасників ринку перевезень, почала надавати онлайн-послуги у сфері як внутрішніх, так і зовнішніх перевезень ще у 2005-му, а із наступного, 2006 року, сервіс почав діяти на теренах України.

«Наша фірма – не надто велика, забезпечуємо роботою 40 працівників, – продовжує розмову Ніна Миколаївна, – Здебільшого, це – менеджери по обслуговуванню клієнтів, логісти, маркетологи, ейчари, бухгалтери. Основний вид діяльності – online-система продажу та купівлі квитків. Цьогорічна коронавірусна інфекція поставила нашу діяльність на точку «STOP». Спершу була неясність, тривога, навіть в якійсь мірі розгубленість. А потім з інтернет-видань довідалися про виплату допомоги з часткового безробіття, яка надається малому і середньому бізнесу для відшкодування найманому персоналу втраченого через карантин заробітку. Звісно, відразу звернулися до спеціалістів Львівського міського центру зайнятості за додатковими роз’ясненнями. Хочу сказати, що приємно працювати з такими партнерами: на кожне запитання почули конкретну та вичерпну відповідь, чітко було сказано, які документи слід подати, на що звернути особливу увагу. Незважаючи на деякі труднощі, що виникли через довідку про сплату податків із податкової служби, ми одні із перших подали пакет документів. І до місяця часу на рахунок фірми надійшли кошти. Ви б бачили, як раділи наші співробітники: вони не сподівалися на якусь виплату, тому щиро дякували і керівництву, і державі, і службі зайнятості за недоотриману зарплату. Таким чином товариству вдалося у період пандемії і робочі місця зберегти, і колектив не втратити. І все це завдяки державній програмі та спеціалістам служби зайнятості».

Директорка підприємства каже, що фірма поволі – десь на 10% – вже відновила діяльність. Зрозуміло, для повернення попередніх обсягів замовлень ще потрібний не один місяць. «Зараз важливо не втрачати оптимізму, – стверджує Н. Омельченко і додає. – Будь-які випробовування – це свого роду перевірка, іспит на міцність і згуртованість команди. Ми свій екзамен склали, попереду – нові плани, ідеї. Але це вже – інша історія».

Довідково: Холдинг «INFOBUS» це міжнародна компанія, заснована в 2002 році, яка розробила власну online-систему продажу квитків BUSSYSTEM, що об'єднує понад 40 країн, 37000 міст, 47000 рейсів, 6500 перевізників і більш ніж 10000 точок продажу.

Відділ інформаційної роботи Львівського ОЦЗ