оп
12.08.2019 | 12:41

– На перший погляд, відповідь на це запитання видається однозначною і не підлягає сумніву – за роботою. Але, реєстратори центрів зайнятості знають набагато більше, адже зустрічають клієнтів та спілкуються з ними. Про це також відомо і мені, директору Бориславської міської філії Львівського центру обласного зайнятості, бо періодично виконую функції реєстратора, – розповідає Галина Цибенко.

Зранку в один з таких днів до нас завітав молодий чоловік, котрий одразу ж попрямував до стенду з вакансіями та почав зосереджено їх вивчати. З найкращими намірами я підійшла та запропонувала допомогу в опрацюванні великого обсягу інформації, розміщеної тут. Дуже швидко зав’язалася розмова щодо вибору місця праці. Дізнавшись про те, що пан Олег, володіє багатьма професіями, я спробувала зорієнтувати його на потреби місцевого ринку праці та порекомендувала декілька варіантів для працевлаштування. Мій візаві зізнався, що ніколи раніше не звертався до служби зайнятості, адже вже багато років працює за кордоном, і для нього приємною несподіванкою виявилися нові можливості для заробітку в Україні. Зацікавила також інформація про безкоштовне навчання для безробітних, а також можливість здобути нову професію у центрах професійно-технічної освіти ДСЗ.

– Хто має охоту отримати додатковий заробіток – то це також можливо, – додала очільниця Бориславської МФ ЛОЦЗ. – Наприклад, взяти участь у громадських роботах.

 Ми ще довго говорили про електронні сервіси держустанови та сучасний рівень обслуговування. Сподіваюся, що отримані відомості про перспективи зайнятості, позитивно вплинуть на прийняття рішення повернутися додому.

Наступна розмова виявилася не такою продуктивною, якби хотілося. Відвідувачка мала на меті зареєструвалися у  СЗ лише задля отримання довідок щодо призначення державних соціальних виплат. Але, не все так просто як здавалося. Молода мама є заручником складної життєвої ситуації, тому думка про роботу їй просто не приходила до голови. Ми спробували поговорити про те як можна вийти з «глухого кута». В результаті, співрозмовниця обіцяла подумати про можливість скористатися послугами кейс-менеджера, котрий шукаючи варіанти працевлаштування, при цьому, допомагає вирішити низку проблем.

Вкотре переконуюся, що робота реєстратора дуже важлива та аж ніяк не зводиться тільки до функції зареєструвати особу у базі даних, хоча це також потрібно. А ще, в цей день я знову пересвідчилась, що саме ті клієнти, котрі заходять до установи почерпнути інформацію про роботу, здебільшого не беруть з собою документів для реєстрації. Та для нас головне, що вони заходять, бо вбачають в тому користь. Повірте, що в цей час, служба зайнятості має чималі можливості підібрати варіанти для відновлення чи зміни трудової діяльності кожному охочому.

Галина Цибенко, директор Бориславської міської філії Львівського ОЦЗ