16.12.2020 | 10:59

Рушійною частиною інноваційного розвитку служби зайнятості є сучасні методи пошуку та добору персоналу – хедхантинг і рекрутинг. За цими кількома словами криється багато, зокрема, уміння вести переговори, креативність і гнучкість у вирішенні завдань, розуміння світових тенденцій та трендів у пошуку працівників, постійний моніторинг та аналіз вакансій та професійно-кваліфікаційного складу безробітних у базі даних Єдиної інформаційно-аналітичної системи, вивчення попиту та пропозиції робочої сили в інших джерелах. Усе це в комплексі максимально сприяє вирішенню кадрових питань і працевлаштуванню безробітних.

У народі кажуть, що потрібно бути в потрібному місці у потрібний час. І у цьому твердженні є доля правди. Ось чому рекрутери Дрогобицького міськрайонного центру зайнятості на постійній основі наносять візити працедавцям. Для прикладу, нещодавно відвідали фізичну особу-підприємця В. І. Бура, котрий займається виготовленням напівфабрикантів швидкого приготування.

Розмова була конкретною та конструктивною. О. Ткачів, завідувачка сектора рекрутингу, з’ясувавши інформацію про наявність вакансії для виробника харчових напівфабрикатів, одразу окреслила працедавцю професійно-кваліфікаційний склад безробітних, а також основні шляхи пошуку кадрів і принципи роботи рекрутера.

Таким чином ми переконуємо представників фірм і компаній у тому, що служба зайнятості може не тільки шукати для них персонал, а й надавати практичну допомогу для розвитку власних компетенцій. Наше завдання – допомогти працедавцю встановити контакт з потенційним працівником. А для цього в арсеналі служби є різні інструменти, які дозволяють підвищити якість обслуговування та в оптимально стислі терміни вирішити кадрові питання. Водночас, інформуючи суб’єктів господарської діяльності про ключові напрями роботи служби зайнятості, руйнуються міфи про те, що ми займаємося лише виплатою допомоги.

Марія Грицай, провідний фахівець сектору рекрутингу Дрогобицького міськрайонного центру зайнятості