16.02.2018 | 16:43

У приміщенні готелю «Citadel Inn» у рамках дводенного заходу, який організовувала Академія гостинності, відбувся круглий стіл на тему: «Стан та перспективи сервісу інфраструктури гостинності Львівського регіону перед викликом збільшення потоку туристів».

Опісля вступного слова головного редактора журналу «Академія гостинності» Олександра Ганієва – модератора небуденного дійства, учасників заходу привітав заступник міського голови Львова Андрій Москаленко. Він розповів, що мерія всіляко прагне, аби сфера туризму у столиці Галичини виходила на якісно новий рівень, а послуги, які надають готелі та ресторани, не тільки поліпшувалися, але й максимально наближалися до європейських стандартів.

Його думку продовжила начальник управління туризму міської ради Галина Малець, котра зазначила, що упродовж минулого року у Львові побувало понад 2,6 млн гостей, з котрих 59% – іноземці. Вона також повідомила, що найінтенсивніший потік приїжджих зафіксовано із Польщі, Білорусі, Туреччини, Канади, США та Німеччини.

Загалом вдалося обговорити чимало цікавих тем, у тому числі, де полюбляють обідати туристи, які помешкання обирають, чи вигідно здійснювати подорож вітчизняними авіарейсами тощо.

Надзвичайно цікавим і корисним був виступ начальника відділу організації надання послуг роботодавцям Львівського ОЦЗ Р. Палій, котра презентувала присутнім соціальні послуги служби зайнятості. Руслана Дмитрівна повела мову про те, як залучити кваліфіковані кадри, де шукати персонал та на яку допомогу від держустанови можна очікувати. За її словами, окрім пошуку працівників, проведення різного роду заходів, у тому числі ярмарків вакансій, екскурсій на виробництво, онлайн-співбесід, на замовлення працедавців організовується навчання чи курси підвищення кваліфікації, адже у підпорядкуванні ДСЗ – 11 центрів професійно-технічної освіти. Також представники бізнесу можуть звернутися до фахівців служби зайнятості за добором працівників для виконання громадських чи інших робіт тимчасового характеру. А тим, хто працевлаштовує осіб з категорії найменш конкутентоздатних на нові робочі місця, надається компенсація зі сплати єдиного соціального внеску.

Головна мета зустрічі – консолідувати зусилля органів влади, представників сфери гостинності, навчальних закладів та соціальних установ – була досягнута. Адже після обговорення нагальних проблем були окреслені ключові напрями, спрямовані на організацію сучасного високоорганізованого туристичного сервісу.

Ольга Чепіль,

провідний фахівець із звязків з громадськістю та пресою

відділу інформаційної роботи

Львівського обласного центру зайнятості