12.05.2020 | 09:13

Сучасний світ розвивається з величезною швидкістю. Інтернет, мобільна комунікація, онлайн-сервіси вже давно стали базовими інструментами формування цифрової економіки. Ці процеси впливають на всі сфери комерційної діяльності, виробництво, охорону здоров’я, освіту, фінанси, транспорт тощо.

У ногу з часом крокує і служба зайнятості, активно використовуючи новітні технології. особливо в умовах пандемії коронавірусу. Так, днями за допомогою сервісу для проведення відеоконференцій та онлайн-зустрічей Zoom у Трускавецькій міській філії Львівського ОЦЗ відбувся інформаційний вебінар.

До дистанційної бесіди долучилися безробітні, котрі звернулися до держустанови у період карантину та не мали можливості особисто поспілкуватися зі своїми кар’єрними радниками.

Учасники заходу отримали детальну інформацію про соціальні послуги служби зайнятості, способи їх отримання у період пандемії, умови призначення та процедуру виплату допомоги з безробіття, а також роз’яснення щодо норм чинного трудового законодавства.

Окремо йшлося про електронні сервіси ДСЗ, у тому числі «Персональний кабінет» (https://www.dcz.gov.ua/cabine), «Освітній портал ДСЗ» (https://skills.dcz.gov.ua/), «Платформу з профорієнтації та розвитку кар’єри (http://profi.dcz.gov.ua/), «Консультаційна мережа «Моя професія» (https://myprofession.com.ua/). Саме ці інтерактивні додатки допоможуть швидше знайти роботу, краще пізнати себе та власні можливості, а ще опанувати новий фах чи удосконалити ті професійні навики, які вже притаманні особі.

Під час семінару слухачі отримали відповіді на актуальні запитання, озвучивши їх особисто чи написавши у чаті, уточнили певні деталі та поділилися враженнями від співпраці з держустановою у такому форматі.

Олеся Чмуневич, провідний фахівець з питань зайнятості  відділу надання соціальних послуг Трускавецької міської філії Львівського ОЦЗ