оп
22.08.2019 | 12:36

Сьогодні грамотно спілкуватися та виступати перед публікою повинен вміти чи не кожний. Адже до того, хто доступно доносить інформацію, ідеї чи пропозиції до інших, прислухаються, з ним радяться, його поважають. Чітке формулювання та висловлювання думок потрібне у кожній сфері, а особливо у роботі з людьми. Саме тому фахівці з профорієнтації філій ЛОЦЗ і базових центрів зайнятості пройшли дводенний інтенсивний курс навчання на тему: «Сучасна ораторська майстерність».

Озброївшись записниками та ручками, затамувавши подих, присутні уважно слухали виступ бізнес-тренера Андрія Степуру, котрий охоче поділився секретами щодо того, як переконливо та впевнено розмовляти з співбесідником. Його настанови та рекомендації гармонійно перепліталися фрагментами з різних кінострічок, прикладами формування діалогу у тій чи іншій ситуації. Відразу ж аналізувалися переваги та недоліки комунікаційного процесу.

Опісля учасники активно обговорювали кожну частину тренінгу, закріплюючи на практиці здобуті знання. Модератор неодноразово наголошував: щоби розмова лилася у правильному руслі, до неї потрібно заздалегідь підготуватися. Він також назвав кілька дієвих рецептів подолання страху перед діалогом з незнайомою особою. За його словами, саме невпевненість і хвилювання може розмову звести нанівець. Фахівці служби зайнятості зізнаються, що почерпнули під час навчання багато нової та корисної інформації. Тепер вони точно знають, на які чинники під час бесіди чи публічного виступу потрібно звертати особливу увагу. Це – інтонація, темп і тембр мовлення, жести та зоровий контакт.

Посередництво у працевлаштуванні вимагає не тільки грамотного спілкування, а й вміння підштовхнути клієнта до конкретних дій, тобто змотивувати до пошуку нового місця праці, переконати, що втрата роботи – не трагедія, а можливість змінити життя на краще. Саме тому під час розгляду різних ситуацій, які зустрічаються на прийомі, багато уваги було зосереджено на мотиваційних прийомах. Після засвоєння лекційного матеріалу отримані знання учасники тренінгу відшліфували на практиці, працюючи в групах, жваво дискутуючи з тренером та відстоюючи свої думки.

«Було надзвичайно цікаво та пізнавально. Адже під час публічних виступів інколи виникають непередбачувані обставини, які тепер я зможу без проблем усунути. За ці дні набралася мега позитивних емоцій, тому з великим багажем знань і свіжими силами повертаюся до щоденної робити», – поділилася враженнями начальник відділу організації профорієнтації Львівського обласного центру зайнятості Зоряна Плахотнюк.

Маряна Черник, провідний фахівець зі зв’яків з громадськістю та пресою відділу інформаційної роботи Львівського ОЦЗ