24.06.2019 | 09:26

Коли керівникам центрів зайнятості та філій ЛОЦЗ філій запропонували виконувати функції реєстраторів, мимоволі постало питання: а навіщо? Однак, провівши перший експериментальний день на «рецепшині» (таким модним словом інколи називають клієнти робоче місце реєстратора), уповні відчула, що криється за виконанням обов’язків такого спеціаліста.

Передусім, до наступного робочого дня потрібно ретельно підготуватися: ще раз переглянути інформацію про заходи, семінари, ресурси з пошуку роботи, у тому числі в режимі онлайн, актуальні та перспективні вакансії, повторити особливості виконання функцій реєстратора, одне слово, достеменно бути готовим до якісного надання послуг клієнту, котрий шукає роботу. До того ж спеціалістам, що працюють з відвідувачами, потрібно володіти здібностями психолога, застосовувати менеджерський підхід до кожного з них індивідуально, аби розпізнати, з якою метою насправді він чи вона звернулися до центру зайнятості: лишень за допомогою з безробіття чи дійсно за сприянням у працевлаштуванні.

Спілкуючись з жителями району, котрі потрапили на первинний прийом до мене як до реєстратора, отримала задоволення. Адже вдалося підібрати клієнту роботу та домовитися з працедавцем про працевлаштування. Для прикладу, пані Люба бідкалася, що їй ніяк не щастить у цьому плані: то обіцяють одну платню, а виплачують іншу, а якщо вакансія підходить, то робота тимчасова. Щоби розв’язати проблему, запропонувала її відвідати ярмарок вакансій. Інший відвідувач – пан Василь – мав значну перерву у страховому стажі, адже багато літ їздив на заробітки за кордон. Оскільки у нього – чималий досвід роботи у будівельній галузі, то охоче погодився взяти скерування у відділ освіти на посаду завідувача господарства. У телефонній розмові з працедавцем довідалася, що «мій підопічний» уже пройшов співбесіду та очікує на наказ про працевлаштування. Не знаю: чи день був такий фартовий, чи подіяв надпис «директор» на моєму ідентифікаторі, однак відвідувачі зверталися справді за допомогою у пошуку роботи, а не трішки «постояти на обліку».

Щодо зауваг і пропозицій, то, на мій погляд, багато часу займає внесення даних у систему ЄІАС.NET, додаток № 1, на жаль, виповнюється вручну, а легше б було його видрукувати. І ще – потрібно удосконалити процедуру внесення до системи інформації про працевлаштування, тобто не вимагати від особи повернення корінця скерування на роботу, а налагодити автоматизований обмін з ДПА інформацією про факт прийому  із зазначенням дати працевлаштування.

Оксана Довганик, директор Камянка-Бузької районної філії Львівського ОЦЗ