05.03.2021 | 09:08

Сучасні інформаційні технології та інструменти, які посадовці служби зайнятості почали активно використовувати у роботі під час пандемії, довели, що клієнтам можна надавати якісні послуги навіть в онлайн-форматі.

Відтак, задля підтримки безробітних і працедавців фахівці Трускавецької міської філії Львівського ОЦЗ задіяли усі можливі ресурси, навики та вміння. У держустанові запровадили нову методику поглибленого індивідуального обслуговування населення, а саме – дистанційне кар’єрне консультування, головна мета якого – допомогти тимчасово непрацюючим якомога швидше знайти нове місце роботи без візиту до філії.

Кар’єрне консультування у режимі онлайн передбачає надання особам, котрі звернулися до служби зайнятості, низки порад і рекомендацій щодо працевлаштування, зміни професії, методів професійного зростання, використовуючи сучасні засоби і програми телекомунікаційного зв’язку: Skype, Viber, Zoom, Messenger тощо.

Ольга Федоричак, заступник директора Трускавецької міської філії Львівського ОЦЗ