21.09.2018 | 09:55

Зазвичай, коли ми розпочинаємо щось шукати, то спершу визначаємо платформу, де можна почерпнути потрібну інформацію. Ось так і з пошуком роботи. Спочатку необхідно добре виповнити резюме, підготувати самопрезентацію, виокремити професійні якості, які зацікавлять потенційного керівника, подумати над питаннями, які є традиційними під час співбесіди. Адже саме від цих складових залежить, отримаєте ви омріяне місце праці чи ні.

Безробітні Буської районної філії Львівського ОЦЗ мають можливість  освоїти алгоритм пошуку роботи, відвідавши цикл спеціальних семінарів. Він складається із таких тем як «Використання джерел інформації про вакансії», «Підготовка резюме» та «Співбесіда з роботодавцем».

Під час довірливого діалогу наші клієнти ознайомлюються із сучасними вимогами працедавців до потенційних працівників, інформаційними джерелами, де містяться відомості про вільні робочі місця та вакантні посади, вивчають їхні переваги та недоліки. Слухачам наголошують, що не менш важливо грамотно написати резюме, діловий супровідний лист, портфоліо. Одначе, мабуть, найважливішою складовою вдалого працевлаштування є успішна співбесіда з працедавцем. Тому безробітним пропонують опанувати ази самопрезентації, сформувати стандартний набір фраз, на які слід дати переконливу відповідь, виконати завдання модераторів, обговорити стиль одягу, регламент діалогу та ін. Загалом упродовж січня-серпня 2018 року у Буській РФ ЛОЦЗ відбулося 80 семінарів з техніки пошуку роботи, у яких взяли участь понад 800 жителів району.

З особливим інтересом безробітні слухають інформацію про нестандартні методи добору персоналу з використанням сучасних технологій. Зокрема йдеться про організацію співбесід в режимі он-лайн і запис відеорезюме. Як свідчить досвід, ці інструменти є доволі дієвими та зручними, позаяк економлять час і кошти, дозволяють працедавцям оперативно знайти потрібного спеціаліста, а тимчасово непрацюючим краянам – роботу.

Надія Кондзірська, начальник відділу активної підтримки безробітних Буської районної філії Львівського ОЦЗ