20.04.2018 | 10:31

Як і було заплановано організаторами, у рамках Форуму професійних майстрів відбувся круглий стіл на тему: «Розвиток навиків сервісного обслуговування як шлях подолання кадрових проблем сфері послуг». До обговорення цього важливо питання долучилися представники професійно-технічної школи, Львівського ЦПТО ДСЗ, ПП «Домова служба» та працедавці.

У вітальному слові заступник директора Львівського ОЦЗ Оксана Іванчук акцентувала, що серед вакансій, якими оперує служба зайнятості, 75% складають пропозиції працевлаштування для представників робітничого фаху. Тоді як роботу за сприяння центру зайнятості здебільшого шукають особи з вищою освітою. Переламати цю ситуацію можна тільки шляхом збільшення обсягів підготовки висококласних робітників з інструментом, на яких чекають нині працедавці.

Сервісні послуги, які надає населенню ПП «Домова служба», окреслив присутнім керівник цієї фірми Валерій Гусак. Він наголосив, що компанія заснована в Рівному 15 років тому і з того часу постійно розвивається. Нині філіали, окрім у Рівному, функціонують у Тернополі, Львові, а з травня будуть у Вінниці. Фірма надійно зайняла свою нішу в економіці краю й з року в рік розширює спектр послуг для населення. Зокрема, займається ремонтом побутової техніки, сантехніки, електрики, виконує різноманітні клінінгові та будівельні роботи.

Оскільки серед присутніх були керівники професійно-технічних закладів освіти, В. Гусак запропонував їм внести зміни до навчальних програм, доповнивши їх курсом лекцій з питань комунікації та правил сервісного обслуговування. На його думку, сьогодні потрібно культивувати серед молоді підприємницький рух, не тільки вчити майбутніх випускників того чи іншого ремесла, а й виховувати у них лідерські якості, здатність самостійно господарювати. Зі свого боку «Домова служба» готова підставити потенційним співробітникам з числа молодих спеціалістів міцне плече підтримки у вигляді наставництва.

Під час конструктивної розмови порушувалися проблеми трудової міграції, нелегальної зайнятості, виплати заробітної плати у конвертах, прозвучали слушні ідеї, пропозиції, ініціативи. Діалог у довірливій атмосфері пролив світло на багато речей, тому кожний учасник зустрічі додому повертався із багажем нових знань, почерпнувши від колег чимало цікавого, корисного, пізнавального. 

Ольга Нагірняк,

начальник відділу інформаційної роботи

Львівського обласного центру зайнятості