29.09.2017 | 12:09

«Комунікативна гнучкість, управління спілкуванням та основи психологічної діагностики» – таку тему два дні поспіль у Львівському МЦЗ вивчали фахівці міської служби зайнятості, їхні колеги з Яворівського, Городоцького, Пустомитівського, Перемишлянського, Новояворівського центрів зайнятості, а також посадові особи районних управлінь соціального захисту населення Львова та згаданих районів. Слухацька аудиторія складалася виключно з тих посадовців, котрі відповідно до функціональних обов’язків забезпечують реалізацію в області пілотної програми, націленої на повернення на ринок праці вимушено переміщених осіб і членів малозабезпечених родин.

Нагадаємо, що експеримент проходить у трьох областях: Полтавській, Харківській та Львівській областях і передбачає три способи залучення до продуктивної зайнятості представників соціально вразливих верств населення: працевлаштування, участь у громадських роботах і надання безвідсоткової фінансової підтримки на поворотній основі для започаткування власного бізнесу.

Тренер проекту «Рука допомоги» Наталія Кононович разом із менеджерами Ярославою Сорокопуд і Тетяною Крайніковою розкрили поняття «клієнтський сервіс», розповіли про переваги застосування сучасних інструментів комунікації під час спілкування з клієнтами, особливо з тими, хто перебуває у скрутному становищі та потребує допомоги з боку державних установ. Як неодноразово наголошувалося, використання новітніх методик під час взаємодії з різними категоріями відвідувачів дозволяє не тільки розвинути професійні якості спеціалістів, але й посилити навички управління трудовою соціалізацією.

Під час навчання багато уваги було зосереджено на таких питаннях як вибір тактики спілкування, управління увагою партнера та ін. Присутні довідалися чимало цікавого про те, яким чином можна під час діалогу зняти зайву напругу чи усунути психологічні бар’єри, яку поведінку відповідно до обставин обрати, щоби донести до співрозмовника ту чи іншу інформацію, а також залучити його до консультаційного процесу з метою корегування думок чи поглядів у ситуації, що склалася.

Зі слів Наталії Кононович, таке навчання значно розширить комунікативні здібності соціальних працівників, а набуті навички у сфері управління спілкуванням сприятимуть успішному залученню до пілотного проекту «Рука допомоги» нових учасників, котрі бажають повернутися до трудової діяльності.