Задля вдосконалення навиків техніки ведення співбесіди з клієнтами служби зайнятості, забезпечення дотримання у щоденній роботі вимог законодавства про зайнятість населення та соціального страхування у Львівському обласному центрі зайнятості стартував цикл онлайн-навчань.
Відповідно до затвердженого графіку щоп’ятниці шляхом підключення до конференції через застосунок Zoom фахівці, дотичні до надання соціальних послуг, а саме: технологи-організатори, кар’єрні радники, реєстратори та фахівці відділів активної підтримки безробітних базових центрів зайнятості та філій Львівського ОЦЗ, будуть поглиблювати рівень професійних знань і навиків.
Перше заняття на тему «Встановлення контакту» відбулося у п‘ятницю. Начальник відділу організації профорієнтації ЛОЦЗ Зоряна Плахотнюк та її заступниця Ірина Буряк повели мову з колегами про складові алгоритму комунікації з відвідувачами, окреслили універсальне правило трьох плюсів, а також наголосили на моментах, які спонукають вести діалог відверто та спонукають до позитивних змін.
За їхніми словами, встановлення контакту - це перший і дуже важливий етап взаємодії з клієнтом, адже від того, як пройде перша зустріч, залежить, подальша співпраця. Багато уваги було зосереджено на тому, як наш емоційний тон впливає на оточення, і з позиції якого емоційного тону варто спілкуватись з відвідувачем, враховуючи його стан.
Йшлося про правильне використання small talk (коротких історій) і важливість говорити компліменти для налагодження контакту. Окрім того, присутнім окреслили вербальні, невербальні та вокальні складові комунікаційного процесу та пояснили їхнє значення для налагодження довірливої розмови.
Відділ організації профорієнтації Львівського ОЦЗ