14.06.2021 | 12:25

 

Карантинні умови внесли корективи у процес працевлаштування. Але, як свідчить досвід роботи фахівців служби зайнятості, за таких обставин саме телефон з великої кількості сучасних технічних засобів залишився найпопулярнішим і водночас незамінним помічником у процесі пошуку роботи. Мета «пошукового» телефонного дзвінка – викликати у працедавця бажання зустрітися з потенційним працівником і більше про нього дізнатися. Давайте разом розглянемо, які ж обов’язкові кроки має здійснити шукач?

Перший крок – «дізнатися ім’я!». Завжди намагайтеся з’ясувати ім’я особи, котра відповідає саме за добір кадрів. Таким чином ви не будете марно витрачати час і зусилля, розмовляючи з тим, хто не має повноважень пропонувати роботу та вирішувати такі питання, а також ви справите на працедавця приємне враження.

Другий крок – «подолайте бар’єр!». Важливо не тільки знати, до кого потрібно звернутися, але необхідно досягнути можливості поговорити з потрібною особою. Пам’ятайте, що ваш дзвінок – несподіванка, тому, якщо ви передчасно відкриєте мету свого звернення першому, хто підніме трубку, то відповідь майже завжди буде негативною. Попередньо продумайте всі питання, які хочете адресувати потенційному працедавцю, але пам’ятайте, що вести телефонні перемовини – не кращий варіант, намагайтеся домовитися про особисту зустріч.

Третій крок – «вигідно себе презентуйте!». Намагайтеся уникати мовних зворотів, які свідчать про невпевненість чи наявність сумнівів. Перед тим, як набирати потрібний номер, одягніться в зручний діловий одяг, навіть якщо телефонуєте з дому. Доведено, що зовнішність впливає на внутрішній стан людини. Однозначно, що цей момент є важливим, коли розмова триває в онлайн-режимі.

Четвертий крок – «завершіть розмову позитивно!». Якщо вам призначили співбесіду, запишіть день, час, місце та ім’я особи, з котрою вам необхідно зустрітися. Може трапитися, що вакантне місце вже зайняте. Тоді поцікавтеся, чи можна сподіватися на інше. У будь-якому випадку подякуйте за розмову.

Пам’ятайте, що перші спроби можуть бути невдалими. Але вони додадуть вам певного досвіду, що згодом стане у нагоді!

Олена Шевченко,

завідувач сектору профорієнтації відділу

надання соціальних послуг

Бориславської міської філії Львівського ОЦЗ