13.05.2020 | 10:50

Комунікація з безробітними під час карантину у Жовківській районній філії Львівського обласного центру зайнятості не припиняється. Фахівці районної філії працюють дистанційно у штатному режимі, щоденно відповідаючи на тисячі запитань, уважно перевіряючи документи на реєстрацію тощо. А нещодавно спеціалісти дебютували з новою формою роботи, організувавши для клієнтів вебінар. Така форма спілкування назріла після аналізу найбільш поширених запитань клієнтів служби зайнятості, що надійшли на телефон "гарячої лінії". Тому і не дивно, що для обговорення обрали тему : "Загальні питання зайнятості (в умовах карантину)".     

Учасникам заходу розповіли про послуги Державної служби зайнятості, ознайомили з додатковими можливостями, доступними у період пандемії. Йшлося про електронні сервіси служби зайнятості, електронний кабінет шукача роботи, «Освітній портал державної служби зайнятості», платформи з профорієнтації та розвитку кар’єри «Моя професія: консультаційна мережа» та ін.

Під час віртуального заходу порушувалися й фінансові питання, зокрема процедура та порядок нарахування і виплати допомоги з безробіття.

Як свідчить практика, дистанційні послуги в умовах карантину дозволяють оперативно донести до клієнтів потрібну інформацію, з’ясувати якісь незрозумілі моменти, а також змотивувати слухачів по той бік екрану до саморозвитку та активного пошуку роботи через інтернет.

 

Жовківська районна філія Львівського ОЦЗ