12.05.2021 | 10:29

Періодичні переходи роботи служби зайнятості з офлайн-режиму на онлайн, спричинені складною епідемічною ситуацією, спонукають фахівців Бориславської міської філії Львівського обласного центру зайнятості шукати різні шляхи взаємодії з клієнтами. Адже відомо, що комунікація є важливим інструментом побудови довіри та репутації будь-якої установи. Від того, як нас почули, які думки, емоції та знання залишилися у відвідувачів після візиту до філії, залежить результат спільних дій та швидкість досягнення ключової мети – працевлаштування безробітних та укомплектування вакансій.

Приміром, щоб ознайомити шукачів роботи із загальними питаннями зайнятості та можливостями служби, що уповноважена врегулювати попит і пропозицію робочої сили, обираємо онлайн-канали зв’язку. Це дає змогу донести корисну інформацією до максимально можливого числа клієнтів і при цьому ефективно використати час фахівців служби зайнятості. Днями в інформаційному вебінарі, що відбувся на платформі Zoom, взяли участь майже два десятки безробітних одразу, що в карантинних умовах неможливо здійснити в приміщенні центру зайнятості.

Для школярів дистанційне спілкування з посадовцями служби зайнятості стало звичним явищем, тому вважаємо, що таку взаємодію доцільно продовжувати використовувати під час організації масових профорієнтаційних заходів з учнівською молоддю. Маємо позитивний досвід такої комунікації, що відбулася в рамках реалізації проекту «Успішна кар’єра» і охопила майже 60 осіб.

Комфортна така форма співпраці й для працедавців, котрі швидко отримують необхідні відомості, не витрачаючи робочий час на доїзд до центру зайнятості.

Доволі швидко та ефективно передавати тутешнім жителям потрібну інформацію з питань зайнятості та стану ринку праці допомагає соціальна мережа «Facebook». За новинами у профілі Бориславської міської філії Львівського обласного центру зайнятості стежить майже 4 тисячі осіб, а група «Робота в Бориславі та окрузі» налічує понад 5 тисяч фоловерів. А ще наші дописи публікуються на офіційних сайтах органів місцевого самоврядування Бориславської та Східницької територіальних громад.  

Разом з електронною формою комунікації не полишаємо роботу в офлайн-режимі, позаяк декому з клієнтів бракує технічних засобів або відповідних знань щодо використання сучасних гаджетів. Одначе певну тематику групових заходів чи індивідуальних послуг доцільно обговорювати тільки під час прямих зустрічей віч-на-віч. Йдеться, передусім, про заняття, під час яких учасники дійства виконують логічні задачі або практичні завдання різної складності, долучаються до інтерактивних ігор тощо. Та й така послуга як «Підбір роботи» зазвичай вимагає тісного індивідуального та особистого контакту кар’єрного радника з безробітним «наживо».  

Звісно, своєчасно доносити корисні відомості до широкого кола громадськості допомагають і традиційні засоби масової інформації. У нашому випадку це – радіоредакція «Слово» та народний часопис «Нафтовик Борислава».

За сучасних умов дуже важливо використати всі ресурси й обрати для різних цільових аудиторій найбільш прийнятний спосіб сприйняття потрібного матеріалу, щоб вас не тільки послухали, а й почули, не лишень зрозуміли запропоновану для обговорення тему, а й скористалися підказками фахівців для якомога швидшого працевлаштування.

Галина Цибенко, директор Бориславської міської філії Львівського ОЦЗ