06.03.2024 | 11:35

Магазин брендового одягу One-Eyed Brand - це більше ніж просто магазин  одягу, це філософія самовираження де кожна річ, яка представлена в магазині виражає яскравість та самобутність.

Взявши участь у проєкті  "єРобота"  та отримавши грант на розвиток власної спрпави,  власниця бренду "One-Eyed" Євгенія Мороз має змогу втілювати в життя свої творчі ідеї  та розширювати  бізнес.

ONE-EYED – невеликий сімейний бізнес, створений у 2013 році дизайнеркою одягу Женею Мороз та її чоловіком, панк-рок музикантом Віталієм Мороз. "Перша майстерня проєкту була блаштована в одній з кімнат орендованої квартири, а перші одиниці одягу відшивались у вільний від основних робіт час, на домашніх швейних машинках, для друзів та знайомих. Наша компанія завжди підтримувала культуру альтернативної моди, панку, тату та мистецтва. Це дало змогу досить швидко заявити про себе в близьких по духу та поглядах колах людей, кому став до вподоби одяг ONE-EYED. Вплив вуличної культури та субкультурних течій підштовхнув нас до створення комфортного та стильного одягу, який відображає індивідуальність та бунтівний дух сучасної молоді. Бренд ONE-EYED – це бунтівники, чия творчість не визначається правилами та обмеженнями" - згадує Євгенія.

кщо ви прагнете займатися власною справою або маєте намір розширити діючий бізнес, ставайте учасником проєкту «єРобота», подавайте бізнес-план на розгляд через портал «Дія» , звертайтеся за консультаціями до спеціалістів служби зайнятості (контакти – тут), записуйтеся на онлайн-консультації  та отримуйте мікрогрант. Деталі програми –  тут .