20.06.2019 | 12:25

Ринок праці щоразу диктує свої правила гри, на які служба зайнятості максимально швидко та гнучко реагує. Приміром, з цьогорічного січня запроваджений інститут кар’єрного радника, тобто нова філософія в обслуговуванні клієнтів, яка базується на індивідуальному підході до потреб відвідувача та тісній взаємодії з пошуковцями місця праці задля досягнення кінцевого результату – працевлаштування особи.

«Продавати» послуги служби зайнятості у червні вчилися дві групи директорів базових ЦЗ та філій ЛОЦЗ. Адже вони, як ніхто інший, відстоюють інтереси державної установи в суспільстві, формують її бренд і просувають його шляхом публічних комунікацій та засобами PR. А після вишколу керівники ЦЗ застосували засвоєні знання та вміння на практиці, виконуючи функції реєстраторів.

Про те, які враження склалися після прийому громадян, розповіла директор Золочівської районної філії Львівського ОЦЗ Галина Коменда.

«Днями я мала нагоду відчути себе особою, котра може змінити життя та плани інших мешканців району. Багаторічний досвід роботи у соціальній структурі наклав свій відбиток, коли ти чужі проблеми сприймаєш як власні. Одначе, під час виконання функцій реєстратора у перші хвилини зустрічі з клієнткою усе ж довелося приборкати хвилювання, яке невідомо звідкіля нахлинуло. Розповідь пані Оксани про її трудовий шлях, втрату роботи, відразу викликала і співчуття, і непереборне бажання допомогти жінці відновити звичний ритм життя. Дружина військовослужбовця, медична сестра за фахом, вона за згодою сторін звільнилася із Золочівського економічного ліцею у зв’язку із закінченням навчального року. Факт втрати роботи її дуже засмутив, тому й вирішила прийти за порадою до центру зайнятості.

На моє тверде переконання, особа, що сидить напроти реєстратора, з перших секунд знайомства повинна відчути, що спілкується не з директором, не з спеціалістом, а тим, хто готовий їй допомогти вирішити проблемну ситуацію, підтримати, додати впевненості у власних силах, знівелювати психологічні бар’єри на шляху до зайнятості, переконати, що здобутий за роки навчання фах, підкріплений досвідом роботи, можна скорегувати до потреб ринку праці. І для цього служба зайнятості має різні дієві інструменти. Донести цю інформацію до свідомості клієнта, і не втратити пильності, вносячи у систему особові дані клієнта, – це основне завдання реєстратора.

Мені вдалося порозумітися з пані Оксаною та переконати, що у службі зайнятості їй обов’язково допоможуть у працевлаштуванні. Так і сталося! Попередньо поговоривши з працедавцем у телефонному режимі, розповівши йому про професійний шлях п. Оксани, я видала їй скерування на роботу медичною сестрою. Тепер залишилося чекати на результат співбесіди.

Відділ інформаційної роботи Львівського ОЦЗ