Якщо ви шукаєте для компанії талановитих, креативних, ініціативних працівників, то необхідно привабливо описати вакансію. Фахівці Бориславської міської філії Львівського ОЦЗ радять працедавцям таке:
1. Забути про шаблонність
Необхідно зосередитися на завданнях, які буде виконувати майбутній працівник, щоб дати йому зрозуміти, чим конкретно він буде займатися та з ким взаємодіяти. Таким чином збільшиться ймовірність отримання зацікавленого в роботі фахівця, котрий сам пропонуватиме ідеї та шляхи для їхньої реалізації. Обов’язково зазначте інформацію про культуру компанії, щоб претендент зміг оцінити, чи вдасться йому «вписатися» у новий трудовий колектив. Очевидно, треба також перерахувати навички та вміння, якими повинен володіти потенційний працівник. Звісно, на складання привабливого опису може піти не одна година, але пам’ятайте: жодний шаблон не відтворить індивідуальності вашої компанії.
2. Розкажіть про свою команду
Співробітники, котрі вже увійшли до складу вашої команди, можуть слугувати відмінною приманкою для нового таланту. Якщо у колективі є випускник відомого навчального закладу чи інший, добре знаний фахівець, то вартує про це вказати у описі вакансії. Усі хочуть знати, з ким доведеться працювати і не варто відмовляти в отриманні такої інформації.
3.Опишіть привілеї та цікаві можливості
Безкоштовні обіди, додаткова відпустка, компенсація проїзду до місця роботи, абонемент для відвідування спортзалу чи будь-які інші бонуси будуть хорошим стимулом стати частиною вашої корпорації.
4. Не забувайте про особливості характеру поколінь
Не секрет, що для різних вікових груп з числа претендентів на вакансію переконливими будуть не одинакові аргументи. Тому необхідно вивчити, які цінності сповідує потенційний працівник. Передбачається, що у прийдешньому році більш як третину населення складатимуть особи, народжені у 80-90-их роках. За даними компанії «Intuit», дев’ять з десяти представників покоління «Міленіум» націлені на творчу самореалізацію та надають перевагу нестандартним офісам, у яких панує невимушена атмосфера. Якщо у компанії немає упередженого ставлення до працівників у кросівках і джинсах, то обов’язково вказуйте в описі інформацію про вільну форму одягу та гнучкий графік роботи.
Бориславська районна філія Львівського ОЦЗ (за матеріалами HR-portal)