02.06.2021 | 10:02

Фахівці Бориславської міської філії Львівського обласного центру зайнятості продовжують практику проведення вебінарів для безробітних за допомогою сервісу ZOOM, щоби донести до якомога більшого кола клієнтів інформацію про зміст соціальних послуг у сфері працевлаштування.

Нещодавно участь у такому заході взяли 14 осіб, котрі дізналися, що основне завдання центру зайнятості – сприяння в працевлаштуванні тимчасово непрацюючим жителям району, тому безробітні повинні бути налаштовані активно шукати прийнятні варіанти зайнятості. Як було наголошено, період безробіття – не відпочинок, а час, коли кожний клієнт повинен переосмислити свій трудовий шлях, добре зорієнтуватися у ситуації на ринку праці й усі зусилля спрямувати на пошук нового працедавця.

Директор філії Галина Цибенко акцентувала, що з метою комплексного підходу до вирішення питання працевлаштування з кожним відвідувачем працює кар’єрний радник, мета якого – вивчити побажання пошуковця роботи, визначити рівень його мотивації до праці, сформувати перелік дієвих заходів, які допоможуть особі швидше повернулася до трудового ритму життя. Власне для цього й складається індивідуальний план працевлаштування, який є обов’язковий до виконання безробітним і його кар’єрним радником.

Учасники дистанційного діалогу також обговорили поняття «прийнятна робота», активні програми, які використовує служба зайнятості у роботі з клієнтами, аби у період вимушеного безробіття підвищити рівень їхньої конкурентоспроможності на ринку праці та забезпечити роботою.

Окрім того, модератори рекомендували учасникам вебінару створити власний електронний кабінет на офіційному сайті Державної служби зайнятості та у процесі пошуку місця праці активно використовувати різні електронні сервіси та ресурси.

 Бориславська міська філія Львівського ОЦЗ