20.08.2019 | 09:54

До когорти директорів центрів зайнятості та філій ЛОЦЗ, котрі спробували працювати «на рецепшині», долучилася й очільниця Сколівської районної філії ЛОЦЗ Іванна Тимоцко.

«Якщо особа звертається до нашої установи за допомогою у пошуку роботи, реєстратори відразу ознайомлюють її з послугами служби зайнятості, у тому числі інформаційно-консультаційними та профорієнтаційними, можливістю підвищити рівень кваліфікації або здобути новий фах відповідно до потреб ринку праці. Та основний акцент, звісно, на працевлаштуванні, тому, дуже ретельно переглядається база вакансій для добору прийнятних пропозицій роботи. А щоби з’ясувати, який варіант буде найбільш вдалий, працівники під час діалогу розпитують відвідувача про його стаж, освіту, сімейний стан, побажання, згодом вносять ці дані до Єдиної інформаційно-аналітичної системи, – розповіла Іванна Ярославівна. – Ось чому дуже важливо, щоби реєстратор володів культурою спілкування, мав навики психолога, зумів викликати у співрозмовника довіру. Адже саме від нього залежить подальша вмотивованість особи до працевлаштування».

Під час реєстрації Іванна Тимоцко ознайомила клієнтів з чинним законодавством, заходами служби зайнятості, базою актуальних вакансій, провела анкетування для профілювання, навчила їх користуватися тач-скріном і зареєструватися в електронному кабінеті.

«Працювати на прийомі – це для мене не новий досвід, – зазначила директорка філії, – але під час виконання функцій реєстратора народилося немало пропозицій. По-перше, я застосувала загальне звернення до відвідувачів, ознайомивши їх зі змістом соціальних послуг. По-друге, задіяла вільних кар’єрних радників до перевірки документів і призначення часу реєстрації з метою економії часу клієнтів, і аж тоді приступила до первинної реєстрації. Це – нелегка справа, яка, окрім широкого кола професійних умінь і навичок, усебічної компетенції та досконалих знань норм чинного законодавства, вимагає концентрації уваги та скрупульозності. Комунікативні навички реєстратора повинні бути на такому рівні, щоб клієнт опинився в комфортних умовах й охоче долучився до партнерської співпраці. Мені це було просто, оскільки у своєму житті я керуюся принципами гуманності, вважаю, що найголовніше –  поважати інших, враховувати їхній вибір, право на щастя та реалізацію здібностей. На мою думку, складові успішного діалогу – увага, доброзичливість і відкритість», – додала Іванна Тимоцко.

 Сколівська районна філія Львівського ОЦЗ