11.11.2020 | 06:15

Найбільш популярним запитом є створення логотипу. Найпоширеніша спеціалізація серед українських фрілансерів є дизайн – 32% всіх виконавців зайняті створенням графічних проєктів. Про це повідомляється в даних найбільшого сервісу віддаленої роботи Freelancehunt.

Як зазначається, найпривабливішим замовленням вважається створення логотипу: на один опублікований клієнтом проєкт доводиться до 40 відгуків виконавців. Також у числі найбільш конкурентних замовлень – дизайн сайтів і візиток.

Однією з причин популярності дизайну у фрілансерів фахівці називають низький поріг входу в спеціальність.

Попри популярність спеціальності серед виконавців, за попитом у замовників дизайн знаходиться на другому місці, поступаючись програмуванню.

42% всіх замовлень припадає на розробку і вдвічі менше – на візуальні проєкти.

Окрім того, більш ніж половина сукупного бюджету всіх замовлень також зосереджена у програмістів, в той час, як в категорії «Дизайн2 - лише 12% фінансування проєктів.

За матеріалами інтернет-видання «ЗІК»