Найбільш популярним запитом є створення логотипу. Найпоширеніша спеціалізація серед українських фрілансерів є дизайн – 32% всіх виконавців зайняті створенням графічних проєктів. Про це повідомляється в даних найбільшого сервісу віддаленої роботи Freelancehunt.
Як зазначається, найпривабливішим замовленням вважається створення логотипу: на один опублікований клієнтом проєкт доводиться до 40 відгуків виконавців. Також у числі найбільш конкурентних замовлень – дизайн сайтів і візиток.
Однією з причин популярності дизайну у фрілансерів фахівці називають низький поріг входу в спеціальність.
Попри популярність спеціальності серед виконавців, за попитом у замовників дизайн знаходиться на другому місці, поступаючись програмуванню.
42% всіх замовлень припадає на розробку і вдвічі менше – на візуальні проєкти.
Окрім того, більш ніж половина сукупного бюджету всіх замовлень також зосереджена у програмістів, в той час, як в категорії «Дизайн2 - лише 12% фінансування проєктів.
За матеріалами інтернет-видання «ЗІК»