04.07.2019 | 09:54

Літо! Сонце! Пора відпусток! Однак будь-який центр зайнятості навіть у цей «канікулярний» період працює чітко, злагоджено, надаючи відвідувачам  якісні та результативні послуги з метою працевлаштування. У цьому переконуються відвідувачі, котрі шукають місце праці за сприяння посадовців служби зайнятості. Цілком погоджується із цією думкою директор Жовківської районної філії Львівського ОЦЗ М. Кришталюк, котрому нещодавно випала нагода вести первинний прийом клієнтів.

– Сідаючи за стіл реєстратора, вирішив дослухатися до потреб кожного співрозмовника та застосувати індивідуальний підхід під час пошуку місця праці. Відразу зрозумів, що дійсно люди є різними і мета їхнього звернення до служби зайнятості не завжди працевлаштування, – розповідає Микола Дмитрович. – Тому реєстратор повинен бути висококласним спеціалістом із широким обсягом знань як професійної сфери та чинного законодавства, так і психологічних прийомів.

Керівник філії додає, що під час обслуговування жителів району, зокрема пошуку для них прийнятної роботи, норматив часу (30 хв.) є недостатнім, оскільки потрібно і базу вакансій ретельно переглянути, і навчити особу користуватися тачскріном, і розповісти про самостійний пошук вакансій у спеціально облаштованому для цього секторі, і зателефонувати до потенційних працедавців, і занести до системи реєстраційні дані, і видати скерування.

– Виконуючи функції реєстратора, вкотре пересвідчився: щоб працевлаштування було успішним, необхідна командна робота всіх, без винятку, посадовців філії за схемою: реєстратор – кар’єрний радник – консультант роботодавця – активні заходи реалізації державної політики зайнятості, – резюмував М. Кришталюк.

         Відділ інформаційної роботи Львівського ОЦЗ