Громадська організація «Клуб Ділових Людей» за підтримки Міжнародного фонду «Відродження» проводить 2-у хвилю програми підтримки малого бізнесу та самозайнятості «Новий відлік». До участі у проекті запрошуються:
- внутрішньо переміщені особи (ВПО):
- які ще не мають досвіду ведення власної справи;
- які вже мали власну справу на сході, проте втратили її і хочуть відкрити свій бізнес у Львові;
- які раніше були найманими працівниками, а тепер хочуть зайнятися підприємницькою діяльністю;
- демобілізовані учасники АТО або члени їхніх сімей (дружина/чоловік учасника):
- які ще не мають досвіду ведення власної справи;
- які раніше були найманими працівниками, а тепер хочуть відкрити власну справу.
У РАМКАХ ПРОЕКТУ «НОВИЙ ВІДЛІК» ЗАПЛАНОВАНО
- 6-тижневий інтенсивний бізнес-курс для 50 учасників;
- конкурс бізнес-планів і виділення кращим 15 проектам фінансової допомоги загальним бюджетом 800000 грн (від 30 до 80 тис. грн для кожного проекту);
- кожному з переможців конкурсу упродовж 4 місяців допомагатиме організовувати та розгортати підприємницьку діяльність досвідчений бізнес-експерт.
ЯК СТАТИ УЧАСНИКОМ ПРОЕКТУ
- відповідати цільовій аудиторії проекту;
- мати бажання розпочати або розширити власний бізнес;
- подати заявку на участь у проекті, що в себе включає:
Для внутрішньо переміщених осіб (ВПО): |
Для учасників АТО: |
Для членів сімей (дружина/чоловік) учасників АТО: |
||
Пройти усну співбесіду із координатором проекту та подати такі документи: |
Пройти усну співбесіду із координатором проекту та подати такі документи: |
Пройти усну співбесіду із координатором проекту та подати такі документи: |
||
- анкету на участь у проекті; |
- анкету на участь у проекті; |
- анкету на участь у проекті; |
||
- копію довідки, яка підтверджує Ваш статус внутрішньо переміщеної особи (ВПО); |
- копію довідки учасника АТО (УБД); |
- копію довідки учасника АТО Ваших чоловіка/дружини |
||
- копії всіх сторінок Вашого паспорту. |
- копії усіх сторінок Вашого паспорту. |
- копії усіх сторінок Вашого паспорту. |
||
- копію свідоцтва про шлюб та копію паспорта Вашого чоловіка/дружини-учасника АТО |
ЯК УСЕ ВІДБУВАТИМЕТЬСЯ?
ЕТАП 1. ВІДБІР УЧАСНИКІВ
Заявки приймаються |
14 березня – 6 квітня 2016 |
|
Оголошення результатів |
13 квітня 2016 |
|
Як взяти участь у відборі? |
- заповнити анкету учасника, де вказати Вашу бізнес-ідею чи діючий проект, пройти співбесіду з координатором проекту та подати пакет необхідних документів |
|
Що буде братися до уваги? |
- наявність реальної бізнес-ідеї та розуміння, як її реалізувати; - готовність робити власний бізнес; - відповідність цільовій аудиторії проекту. |
|
Хто здійснює відбір? |
- експертна комісія |
ЕТАП 2. ІНТЕНСИВНИЙ БІЗНЕС-КУРС
Тривалість |
18 квітня - 4 червня 2016 р. |
|
Інтенсивність |
по 2 спарені дні (7,5 годин/день) щотижня (9:00 – 17:45), тривалість - 7 тижнів (враховуючи Великодні вихідні), усього повних 12 робочих днів на кожну групу |
|
Тематики |
8 днів – стратегічні тематики: розробка бізнес-моделі Вашого проекту, стратегія, маркетинговий план, формування конкурентних переваг, створення товарів/послуг, цінова політика, розробка бізнес-плану тощо. 4 дні – функціональні тематики: юридичні та бухгалтерські питання, реклама, продажі, інтернет-маркетинг, підбір персоналу. |
Буде сформовано 3 паралельні групи чисельністю 18-20 осіб. При розподілі на групи до уваги братиметься попередній досвід учасника та специфіка бізнесу, яким він хоче займатися чи уже веде.
ЕТАП 3. КОНКУРС БІЗНЕС-ПЛАНІВ
Тривалість |
13-17 червня 2016 |
|
Оголошення переможців |
22 червня 2016 |
|
Кількість переможців |
15 |
|
Ґрантовий фонд |
800000 грн |
Для конкурсного відбору буде сформовано експертну групу з представників бізнес-школи, власників бізнесів та представника МФ «Відродження».
Гранти будуть розподілені наступним чином:
- 5 проектів отримають по 80 000 грн на закупівлю обладнання та основних фондів;
- 5 проектів отримають по 50 000 грн на закупівлю обладнання та основних фондів;
- 5 проектів отримають по 30 000 грн на закупівлю обладнання та основних фондів.
Для одержання фінансової допомоги учасник повинен:
- пройти не менше 80% інтенсивної програми упродовж квітня – червня 2016 р.;
- захистити свій бізнес-план та бути вибраним незалежною комісією, що буде формуватись із представників бізнесу та громадськості;
- зареєструватись як фізична особа-підприємець або створити юридичну особу.
ЕТАП 4. УЧАСТЬ В БІЗНЕС-КЛУБІ
Кожен із 15 переможців проекту матиме змогу увійти до складу бізнес-клубу «Клуб Ділових Людей», який на сьогодні об’єднує понад 950 представників малого та середнього бізнесу і є найбільшим бізнес-клубом даного формату в Україні.
Члени бізнес-клубу отримають доступ до його сервісів:
- більш як 350 навчальних та бізнесових заходів;
- можливість безкоштовного навчання свого персоналу;
- підтримка у підборі потенційних партнерів чи підрядників;
- можливість спілкуватись з іншими підприємцями та власниками бізнесу у Львові та налагодити власне коло ділових контактівю
Термін участі в бізнес-клубі |
12 місяців |
ЕТАП 5. БІЗНЕС-СУПРОВІД та ВИПЛАТА ГРАНТІВ
Тривалість |
27 червня – 4 листопада 2016 р. (18 робочих тижнів) |
До кожного із 15 проектів, які перемогли в конкурсі, буде назначено бізнес-експерта, який приватними консультаціями та консалтинговим супроводом допомагатиме у запуску/розвитку проекту, сприятиме у налагодженні контактів з потенційними партнерами і клієнтами, допоможе налагодити бізнес-процеси.
Важливо! «Виплата грантів» передбачає закупівлю обладнання та основних фондів згідно з бізнес-планом переможця за безготівковим розрахунком згідно з чинним законодавством України.
Фінансова допомога (ґрант) надається на:
- закупівлю основних фондів та обладнання;
- у меншій мірі на закупівлю необхідних витратних матеріалів (не більше 15% бюджету).
ІНША ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ
Участь у проекті є безкоштовною.
МФ «Відродження» покриває видатки на реалізацію проекту, а саме: конференц-сервіс, кава-перерви та обіди, робота експертів та консультантів, канцелярія, видачу ґрантів. Видатки на транспорт (доїзд учасників) та проживання покриватися не будуть.
Місце проведення – Львів.
КОНТАКТИ:
Михайло Ткач, 093 514 23 97
Олег Озарко, 068 320 44 92
м. Львів, вул. Зелена, 109 (праве крило, 4 поверх)
ГО «Клуб Ділових Людей», www.bc-club.org.ua/novyy-vidlik-2