26.06.2019 | 10:52

Ось і настав той день, коли я, директор Турківської районної філії Львівського ОЦЗ, першою зустрічала відвідувачів та надавала їм послуги як реєстратор. І хоча до цього моменту ретельно підготувалася, усе ж довелося у першу мить приборкати хвилювання. Адже усвідомлювала: реєстратор повинен бути максимально зосередженим на своїх посадових функціях, володіти навиками ефективної комунікації та різними способами налагодити контакт із шукачем роботи для скерування його думок у потрібне русло.

За сприянням у працевлаштуванні до районної філії того дня звернувся пан Роман, який працював у приватного підприємця менеджером зі збуту. Через тривалу перерву у трудовій діяльності йому було складно прийняти рішення про те, яка б робота йому була найбільше до душі. Тому під час діалогу намагалася його переконати, що фахівці філії зроблять усе можливе для того, аби у трудовому житті йому комфортно. Далі ми разом переглянули базу вільних робочих місць і вакантних посад, серед яких знайшлася пропозиція й для мого клієнта. У телефонному режимі окреслила працедавцю професійний досвід п. Романа, узгодила дату та годину кваліфікаційного інтерв’ю. А, зареєструвавши клієнта, видала йому скерування на вакансію торговельного агента. Тепер залишилося чекати та вірити у позитивний результат співбесіди.

Виконуючи роль реєстратора, ще раз переконалася, що саме цей фахівець формує перше враження про службу зайнятості тих, хто переступає поріг соціальної установи. Від якості наданих первинних послуг залежить імідж служби зайнятості та розв’язання проблеми працевлаштування кожного, хто звертається за допомогою.

Мирослава Павлик,

директор Турківської районної філії Львівського ОЦЗ