оп

Так звучала тема тренінгу, який для керівників центрів зайнятості, відділів і філій Львівського обласного центру зайнятості провели виконавчий директор Фонду Горста Рогуша (Німеччина) Екгард Керайн і тренер Вікторія Слюсаренко.

Під час заняття увага присутніх була сконцентрована на використанні інструментів менеджменту якості у повсякденній роботі, визначення довго- і короткострокових цілей, застосування методу «кайзен» задля постійного підвищення якості професійної діяльності.

Екгард Керайн дуже переконливо, підсилюючи кожну висловлену тезу конкретними прикладами, говорив про вплив мотивації на загальні результати роботи, давав поради щодо того, як націлити колектив на командну гру, розробити чіткі та всім зрозумілі правила, запровадити зворотній зв'язок, організувати роботу таким чином, щоби підлеглі відчували задоволення та радість від зробленого.

За словами тренера, для успіху потрібні дві речі: чіткі цілі та невгамовне бажання їх досягти, при цьому комунікація повинна йти знизу догори, оскільки саме низова ланка найкраще знає, що гальмує процес удосконалення. Для усвідомлення сказаного, прозвучала фраза Антуана де Сент Екзюпері: «Якщо ти хочеш побудувати корабель, то не збирай наспіх людей, щоб заготовити деревину, підготувати інструменти та розподілити роботу, а привий людям палке бажання вийти в безкрає море».

Тренінг продовжився наступного дня. Після стислої вступної частини слухацька аудиторія розділилася на групи. Кожний осередок отримав завдання оптимально оцінити ключові елементи функціонування установи, визначаючи у відсотках на скільки цілі, стратегія, структура, технічне оснащення, мотивація працівників та інформаційні процеси відповідають бажаним результатам. Згодом обраний командою лідер презентував присутнім думку групи, підкріплюючи кожну цифру аргументами та фактами. За загальними результатами вималювалися слабкі місця та проблеми, над якими у подальшому треба більш ретельно працювати.

У заключному слові директор Львівського ОЦЗ Василь Барилюк подякував представникам Фонду Горста Рогуша за цікаве заняття, закликав директорів центрів зайнятості та філій отримані під час тренінгу знання використовувати у повсякденній діяльності та поділитися ними з колективами, а також побажав усім успіхів і нових звершень.

Відділ інформаційної роботи Львівського ОЦЗ