Таке гасло сповідують фахівці сектору рекрутингу Львівського міського центру зайнятості, котрі щодня активно спілкуються з представниками фірм і компаній, надаючи їм широкий спектр безоплатних послуг. Серед них особливе місце посідає підбір персоналу із застосуванням елементів рекрутингу, організація професійного навчання майбутніх співробітників, інформаційно-консультаційна підтримка та ін.

Зупинимося більш детально на послугах рекрутингу, якими активно користуються працедавці. А це – розробка та використання нових підходів щодо якісного добору працівників для укомплектування вакансій, організація презентацій та ярмарків вакансій за замовленням суб’єктів господарювання, у тому числі в режимі онлайн, професійний відбір працівників на замовлення фірм і компаній через використання найбільшої бази шукачів роботи, публікація матеріалів у ЗМІ та у соціальній мережі «Facebook», а також розміщення вакансій на різноманітних інтернет-ресурсах, пошук персоналу для виконання тимчасових робіт, організація онлайн-заходів для працедавців на платформі ZOOM, поширення інформації про потребу в кадрах через електронні сервіси: чат-бот в месенджері Telegram, активні сторінки та групи в соціальній мережі «Facebook», надання консультацій про специфіку локального ринку праці тощо.

Доволі затребуваними у час карантинних обмежень є онлайн-послуги, завдяки яким можна ефективно вирішити кадрові питання. Приміром, днями до рекрутерів Львівського центру зайнятості звернулися представники Комунального некомерційного підприємства «4-а міська клінічна лікарня м. Львова» із заявкою про потребу в працівниках. На замовлення працедавця оперативно було організовано добір претендентів з використанням елементів рекрутингу. Відібраних кандидатів з числа безробітних, а також інших пошуковців роботи, резюме котрих є у вільному доступі у всемережжі та з якими попередньо дистанційно було проведене анкетування, запросили взяти участь в онлайн-спілкуванні з потенційним працедавцем на платформі ZOOM.

Під час діалогу присутні мали змогу з’ясувати окремі нюанси пропонованої їм роботи, зокрема дізнатися про умови праці та систему її оплати, специфіку діяльності установи, складові соціального пакету тощо. Співбесіда проходила у діловій атмосфері, не забарився й результат: вакансії у стислий час укомплектовані, а колектив лікарні поповнили нові співробітники: юрисконсульт, економіст і столяр.

Цей приклад вкотре свідчить, що за бажання будь-яку проблему можна успішно розв’язати, слід тільки проявити гнучкість та ініціативу. Не порушуючи жодних карантинних обмежень, діджитал-інструменти відкривають нові можливості не лише для налагодження комунікації з працедавцями, а й для надання їм якісних послуг з добору персоналу.

Світлана Пакуля, завідувач сектору рекрутингу Львівського міського центру зайнятості