Фахівці служби зайнятості все ще працюють в онлайн режимі. За цей час районні філії виробили свою стратегію роботи. Спеціалісти стверджують, що дистанційне спілкування з клієнтами має свої плюси та мінуси. Усе ж працівникам держустанови бракує «живого» діалогу. А от безробітним така форма співпраці здебільшого до вподоби. Адже переваги тут очевидні.
Посадовці Городоцької районної філії Львівського обласного центру зайнятості роблять усе можливе, щоб їхні підопічні у карантинний період здобули якнайбільше знань як шляхом on-line навчання, так під час вебінарів, на яких йдеться про алгоритм підготовки та проходження співбесіди з потенційними працедавцями, обговорюються інші, не менш важливі, проблеми в сфері зайнятості.
Нещодавно спеціалісти відділу активної підтримки безробітних районної філії Людмила Гангалюк та Олександра Бурда провели для 10 безробітних вебінари на теми: «Використання вебресурсів ДСЗ для отримання додаткових знань та компетенцій» та «Підготовка до співбесіди з роботодавцем в режимі Skype».
Їхня мета – детально ознайомити учасників зустрічі з числа безробітних з переліком курсів, що проходять віртуально на таких платформах як Lingva. Skills, Prometheus, цифровий портал «Дія», Corsera, а також підготувати тимчасово непрацюючих жителів району до Skype-співбесіди, ознайомити їх з правилами успішної самопрезентації для повернення до трудової активності.
Городоцька районна філія Львівського ОЦЗ