Віддалена робота давно є провідним світовим трендом на ринку праці, проте багато українських компаній не наважувалися впровадити таку практику. Наразі робити це організації змушені через карантин та рекомендації щодо переведення працівників на дистанційну роботу. І є  шанси оцінити переваги такого формату – гнучкість та мобільність без втрат ефективності, аби зберегти його навіть після того, як повернеться звичний ритм життя. А тим більше,  якщо Ви недавно приступили до роботи, наші рекомендації можуть знадобитися.

Розглянемо певні кроки підготовки необхідні до відео зустрічі :

  1. Визначтеся, через яку програму будете спілкуватися . Можна провести невелике опитування – ймовірно, хтось із команди має досвід онлайн-нарад і підкаже оптимальний варіант.
  2. Домовтеся про правила – можливо, вам зручно «зустрічатися» онлайн щодня або щотижня; тоді варто, щоб уся команда була біля комп’ютера в певний час.
  3. Підготуйте «технічну пам’ятку» для команди – яке обладнання необхідне (мікрофон, камера, завантажена програма). Зробіть тестовий дзвінок заздалегідь, щоб усі могли перевірити якість зв’язку і за необхідності полагодити обладнання, зробити правильні налаштування тощо.
  4. Якщо плануєте робити відеозапис – зверніть увагу, як це робити в певному сервісі (може бути функція автопланування ще на етапі створення заходу, а в деяких сервісах запис можна ввімкнути тільки перед початком зустрічі).
  5. Подбайте про те, щоб вас ніхто не відволікав (якщо є така можливість).
  6. Продумайте, як будете фіксувати результати зустрічі (функція нотаток може бути передбачена в сервісі, або хтось має робити нотатки письмово/на комп’ютері, а потім надіслати резюме колегам).
  7. Домовтеся, який канал зв’язку буде запасним, якщо з основним виникнуть технічні проблеми.

Отож, працюйте продуктивно та будьте поряд із колегами – навіть на відстані.