• Вставати за першим сигналом будильника. Вранці переважає швидка фаза сну, тому відкладання будильника на 15 хвилин вас не врятує, якщо ви пізно лягли і намагаєтеся виспатися за такий короткий час.
  • Відразу записувати дрібні завдання. Так ви перестанете забувати надіслати лист, купити овочі на обід, або привітати далекого родича з Днем ​​народження. Записи допоможуть вам розвантажити пам’ять і концентруватися на більш важливих і об’ємних завданнях.
  • Не працювати у вихідні. Цей пункт здається очевидним, але згадайте, коли востаннє ви не перевіряли пошту або не читали робочі чати усі вихідні? Якщо працювати без відпочинку, так і до емоційного вигорання рукою подати. Найімовірніше, ви не проґавите нічого важливого, якщо не будете заглядати у робочу пошту. Встигніть скучити за роботою.
  • Не обов’язково робити ідеально. Досить зробити своє завдання добре. А прагнення до перфекціонізму призведе тільки до стресу. Це відмінна спроба уникнути зовнішньої критики, але намагаючись зробити все ідеально, ви так ніколи не зважитеся показати результат своїх старань і втратите можливість росту і руху далі.
  • Раз на тиждень снідати або обідати з новим знайомим. Корисна звичка для всіх, хто хоче підтягнути комунікаційні навички. І це відмінний шанс, щоб завести багато цікавих знайомств. Не соромтеся, запрошуйте на обід нових коллег, або співробітників з інших відділів, з якими ви іноді працюєте разом, пізнайте їх трохи краще. Хтозна, може, ви станете не просто колегами, але й хорошими друзями, а якщо ні — розмова з цікавою людиною точно подарує вам порцію мотивації на тиждень вперед.
  • Листуйтеся правильно. Намагайтеся всю важливу інформацію написати в першому повідомленні, обов’язково відрекомендуйтеся і не передайте куті меду з емодзі. У діловому листуванні не використовуйте голосові повідомлення, тому що це не тільки може дратувати людину, але і ускладнює пошук необхідної інформації.