Ні для кого не секрет, що пошук роботи розпочинається з резюме, яке рано чи пізно доведеться надіслати працедавцю. Тож пошуковцям роботи необхідно достеменно знати всі секрети написання своєї «візитної картки».

Фахівці Дрогобицького міськрайонного центру зайнятості кажуть, що резюме – один із найефективніших інструментів для вдалого працевлаштування. Бо у короткому викладі майбутній керівник може за одну-дві хвилини ознайомитися з професійними навиками кандидата, оцінити його досвід та освітньо-кваліфікаційний рівень. Саме тому на семінарах і тренінгах спікери наголошують, що цей документ має бути стислим, лаконічним і водночас містити «родзинки» , які б вигідно вирізняли його з-поміж інших.  

Під час тематичного вебінару, який днями відбувся у Дрогобицькому МРЦЗ, мова йшла про структуру та види резюме. Тимчасово непрацюючим мешканцям району окреслили основні вимоги до формування презентаційного листа, поділилися лайфхаками щодо коригування його під конкретну вакансію. Чимало уваги було зосереджено на аспектах написання супровідного листа. Не оминули клієнти центру зайнятості й такого питання як створення відеорезюме, що нині є елементом персоналізованого маркетингу.

Іванна Кушнір, заступник начальника відділу активної підтримки безробітних Дрогобицького МРЦЗ