У зв’язку із запровадженням у роботу служби зайнятості інституту кар’єрного радника, зміни акцентів в обслуговування клієнтів у Червоноградській міській філії ЛОЦЗ відбулося навчання для фахівців, котрі виконують функції кар’єрного радника.

Під час заняття розглядалися різноманітні питання щодо реалізації новацій. Йшлося про функціональні можливості посадовців, котрі супроводжують шукача роботи від моменту звернення до працевлаштування, особливості ведення співбесіди з ними, вміння їх мотивувати, визначати ступінь готовності до роботи тощо.

Окремо наголошувалося на розвитку навичок, пов’язаних із формуванням стратегії активації поведінки клієнта на ринку праці через складання індивідуального плану надання послуг чи індивідуального плану працевлаштування.

Як зазначила заступник директора, технолог-організатор Ганна Верета, на ринку праці побільшало вакансій. Для прикладу, торік місцеві фірми і компанії задекларували 3467 вільних робочих місць і вакантних посад. Натомість пошуковців роботи стає менше. Працедавці, відчуваючи кадровий голод, сьогодні готові і навчати потенційних працівників на виробництві, і забезпечити довіз членів колективу, і компенсувати вартість проживання іногороднім. «Наше завдання – поінформувати громадськість, що ситуація змінилася, робота є!», – зазначила Г. Верета.

За таких умов кар’єрний радник повинен застосовувати індивідуальний підхід до потреб у сфері зайнятості кожного відвідувача, спільно з ним визначати перелік послуг, які потрібні, щоби до мінімуму скоротити термін пошуку роботи та повернути особу до трудової активності.

Червоноградська міська філія Львівського ОЦЗ