Так кількома словами можна окреслити мету заняття «Менеджмент якості. Робота в групах: поширені проблеми і помилки. Практичний тренінг з модерування «Гуртків якості», яке провели для керівного складу Львівського ОЦЗ, директорського корпусу базових ЦЗ та філій ЛОЦЗ коуч, директор Фонду Горста Рогуша Екгард Керайн (Німеччина) і тренер Вікторія Слюсаренко.

Доступно та цікаво, застосовуючи окремі елементи медитації, тренери розкрили суть поняття «креативність», розповіли про методику візуалізації думок, складові японської філософії «кайдзен», що фокусується на безперервному вдосконаленні стандартних дій і процесів, розробці допоміжних технік та інструментів задля усунення недоліків і втрат разом із врахуванням думок усіх співробітників: від директора до найнижчого за рангом працівника.

Після теоретичної частини кожна із семи груп, на які були попередньо поділені присутні, доопрацьовувала «домашнє завдання», тобто придумувала назву команди, досліджувала причини виникнення тієї чи іншої проблеми, використавши одну із озвучених на занятті технік, лаконічно окреслювала емоції та почуття, які викликала доручена тема, переформатовувала проблему у ціль, розподіляла додаткові ролі і на глибинному рівні шукала шляхи удосконалення ситуації, процесу чи процедури, розглядаючи всі ймовірні варіанти досягнення мети.

«Полюси», «Ті, що перемагають вітер», «Перфоманс» і «Перчинка» висловили своє бачення щодо аспектів підвищення мотивації персоналу, рівня комунікації між відділами, мобільності та іміджу служби зайнятості. Група «Ватра» або «Ті, що запалюють», застосувавши метод «мозковий штурм», презентувала спільну думку щодо того, чому якість і доцільність ще не є серед наших пріоритетів та що потрібно зробити, аби докорінно змінити ситуацію. «Ліва півкуля» обговорювала аспекти низької ефективності роботи, сповідуючи ціль – навчити кожного із співробітників самостійно працювати на результат. А команда «Dream» («Мрія»), використовуючи метод Волта Діснея, проілюструвала розв’язок задачі: чому наша стратегія не ґрунтується на перевагах, і як це змінити в кращу сторону.

Висловлені всіма модераторами груп думки трансформувалися у конкретні рішення, які в комплексі дозволять запровадити у роботу якісні зміни.

А завершився тренінг приємною подією: кожному учаснику заняття Екгард Керайн під гучні оплески присутніх вручив сертифікат.

Відділ інформаційної роботи Львівського ОЦЗ