Щоби побудувати зі співробітниками дружні відносини, треба врахувати те, чого не можна допускати на роботі.

Передусім, це стосується пліток про колег. Звісно, особисте життя співробітників може бути цікавішим за будь-який серіал. Але, перш ніж його обговорювати, врахуйте, шо й про вас можуть говорити подібне. А згодом з базікалами просто перестають спілкуватися.

Удар в спину. Уперше підставивши колегу, ви можливо й виграєте чи отримаєте певні бонуси, але надалі репутація зіграє злий жарт: вам перестануть допомагати. Адже принцип бумеранга таки існує!

Привласнення чужих успіхів. Не можете генерувати ідеї самотужки, задумайтеся над зміною сфери діяльності, бо користуватися чужими надбаннями не варто.

Хвальковитість. Не варто за кожну успішно виконану дрібницю возвеличувати себе до небес. Сприймайте всі успіхи гідно та спокійно. Коли співробітник вивів компанію на новий рівень, отримав грант, захистив успішний проєкт, він має право на свою частку компліментів і привітань. Таку ситуацію слід гідно сприймати. Коли ж хтось за кожний вдалий крок чваниться чи вихваляється, це щонайменше провокуватиме зайві запитання й насторожуватиме керівництво.

Демонстрація негативних емоцій. Якщо ви будете голосно кричати, кидатися канцелярським приладдям, це не лише не додасть вам авторитету, а швидше навпаки, викликатиме осуд. Адже ви не контролюєте свій емоційний стан.

Зайві позитивні емоції. Не варто цілувати всіх колег через, приміром, підвищення зарплати. Або захоплено кричати, що дуже цінуєте своїх співробітників за подарунок на день народження. Неврівноваженість на роботі – величезний мінус.

Постійно говорити «як мені набридла ця робота». Якщо вас щось не влаштовує, шукайте іншу роботу. Окрім того, власною ненавистю до функціональних обов’язків ви знецінюєте тих, кому ця робота до душі.

Спалювання мостів. Безумовно, голосно грюкнувши дверима, ви покараєте «злого» керівника. А також підставите колег, котрим доведеться працювати в авральному режимі, поки не буде знайдена заміна. Чи це гарний вчинок?

Дотримуючись цих елементарних правил, ви отримуватимете задоволення від роботи!