30.01.2020 | 11:44

У Львівському МЦЗ відбулася підсумкова нарада, під час якої керівний склад обласного, базових центрів зайнятості та філій ЛОЦЗ ознайомився з результатами діяльності обласної служби зайнятості торік і пріоритетними завданнями на найближчу перспективу.

Директор ЛОЦЗ Василь Барилюк спершу стисло окреслив суть змін до чинного законодавства у сфері зайнятості населення, які були напрацьовані фахівцями ЛОЦЗ і націлені на якомога швидше повернення безробітних до трудової діяльності. Пропозиції стосуються механізму підтримки підприємницьких ініціатив, поняття «прийнятна робота», напрямів стимулювання працедавців до створення нових робочих місць, додаткових інструментів залучення до праці молодих спеціалістів та ін.

«Наша основна мета чітко прописана у стратегії розвитку державної служби зайнятості на 2020-2022 роки, – зазначив В. Барилюк, – ми зобов’язані надавати безробітним і працедавцям адаптовані до їхніх потреб послуги для роботи в Україні. Для цього запроваджена низка інновацій, зокрема, е-сервіси, «Освітній портал служби зайнятості», інститут кар’єрного радника, консультанта роботодавця, спеціалізованого кар’єрного радника, розроблений комунікаційний бренд, активно проводиться вишкіл персоналу, пропонуються зміни до законів.

Ілюструючи слайди з таблицями, графіками та діаграмами, Василь Несторович детально охарактеризував досягнення обласної служби зайнятості у 2019 році на тлі інших регіонів України, назвав колективи, які домоглися найвищих показників, а також ті, що опинилися вкінці рейтингової таблиці. За його словами, до трійки лідерів увійшли Дрогобицький МРЦЗ, Червоноградська та Новояворівська міські філії ЛОЦЗ.

Загалом торік соціальними послугами охоплено 160,0 тис. осіб, у тому числі 44,8 тис. безробітних, від 12,9 тис. працедавців надійшла інформація про 71,9 тис. вакансій, вдалося працевлаштувати 48,1 тис. жителів області, у тому числі 15,7 тис. безробітних. До професійного навчання, перенавчання та підвищення кваліфікації залучено 7,9 тис. краян, до тимчасової зайнятості – 4,4 тис., 219 осіб за сприяння служби зайнятості поповнили генерацію молодих бізнесменів, отримавши одноразову виплату допомоги з безробіття для започаткування власної справи.

Виступ директора ЛОЦЗ доповнила його заступник Оксана Іванчук, котра більш детально зупинилася на напрямах підвищення ефективності роботи служби зайнятості. «Ми повинні відійти від формалізованого надання послуг клієнтам, – наголосила вона. – Натомість повернути формат спілкування тих, хто обслуговує незайняте населення, і тих, хто взаємодіє з працедавцями. Кар’єрний радник зобов’язаний володіти повною інформацією про вакансію, яку він пропонує відвідувачу, знати сферу діяльності підприємства, умови праці, соціальний пакет, вимоги до потенційного працівника. І цими відомостями його має забезпечити консультант роботодавця».

Під час наради багато уваги було зосереджено на запровадженому торік механізмі мотивації персоналу, функціях фахівців відділів активної підтримки безробітних, важливості налагодження ділових відносин з працедавцями з метою збору інформації про вільні робочі місця і вакантні посади та ін.

«Ефективність нашої роботи вимірюється кількістю працевлаштованих клієнтів. Саме цей показник впливає на економію коштів і залежить від злагодженої роботи всіх членів колективу центру зайнятості чи філії», – резюмував В. Барилюк.

Відділ інформаційної роботи Львівського ОЦЗ