Як відомо, період карантину в Україні продовжений до 11 травня цього року. Однак в умовах пандемії продовжують функціонувати підприємства, від яких залежить життєдіяльність суспільства: комунальні та соціальні установи, медичні заклади, аптеки, продуктові магазини, пошта, банки тощо.
Служба зайнятості також працює у штатному режимі, надаючи клієнтам дистанційні послуги шляхом листування через e-mail, організовуючи вебінари, спілкуючись телефоном, у тому числі з використанням Viber чи Skype.
Окрім реєстрації заяв від осіб, котрі вирішили отримувати послуги в центрі зайнятості в період карантину, уточнення їхніх персональних даних, спеціалісти, зокрема кар’єрні радники, аналізують базу вільних робочих місць і вакантних посад, підбирають безробітним прийнятні пропозиції роботи, ведуть перемовини з працедавцями щодо відповідності кандидатів на ту чи іншу вакансію. Адже знайти тимчасово непрацюючим жителям області роботу до душі, і водночас забезпечити працедавців потрібними кадрами – одне із ключових завдань служби зайнятості, тому епідемія COVID-19 не завадила фахівцям ЦЗ сумлінно виконувати посередницькі функції.
Охочі знайти роботу або потрібних працівників мають змогу скористатися інформаційними матеріалами, які щодня оновлюються на офіційних інтернет-ресурсах служби зайнятості. А це – сайт ДСЗ (www.dcz.gov.ua), вебсторінка Львівського обласного центру зайнятості (https://lviv.dcz.gov.ua/), профіль Львівського ОЦЗ у соціальній мережі «Фейсбук» (https://www.facebook.com/LvivOCZ/?ref=bookmarks). Для тих, хто прагне удосконалити знання, діє «Освітній портал» Державної служби зайнятості (https://skills.dcz.gov.ua/).
До слова, щодня на «Messenger» ЛОЦЗ надходять запитання від користувачів всемережжя, на які спеціалісти у рамках компетенції оперативно надсилають відповіді. Найчастіше жителів області цікавить процедура реєстрації в службі зайнятості, координати базових ЦЗ та філій, порядок виплати допомоги з безробіття. Хтось просить надіслати бланки заяв для реєстрації, а дехто ділиться враженнями про обслуговування у ЦЗ або дякує за отримані в онлайн режимі послуги. Загалом від початку карантину і до 23 квітня 2020 року функцією «Messenger» ЛОЦЗ скористалися 72 особи, котрі отримали відповіді на 175 запитань.
Відділ інформаційної роботи Львівського ОЦЗ