01.02.2018 | 10:58

Про це заявила в. о. директора Львівського обласного центру зайнятості Оксана Іванчук на нараді, що відбулася в селекторному режимі з керівниками базових центрів зайнятості, на якій були підбиті підсумки торішньої роботи та визначені пріоритетні завдання на поточний рік.

– Нам вдалося досягти позитивних тенденцій за багатьма показниками, одначе нині, у період модернізації, реформування та перетворення служби зайнятості на сучасну сервісну установу, хочеться наголосити на незадіяних резервах, використання яких у роботі значно поліпшить якість соціальних послуг і наблизить їх до населення, – сказала О. Іванчук.

Свій виступ вона побудувала таким чином, що в контексті аналізу того чи іншого напряму діяльності відразу простежувалися ключові завдання на найближчий час. Спершу у фокусі уваги була співпраця з підприємствами. За словами спікера, збільшення на 24% кількості вакансій – не межа. Спеціалістам відділів ректутингу необхідно посилити пошук свіжих пропозицій працевлаштування з різних джерел. Потребує оновлення база відеовакансій та відеопрезентацій фірм і компаній, більш активно слід організовувати он-лайн співбесіди, особливо з тими працедавцями, які «на ти» з цифровими технологіями.

Аналізуючи ситуацію щодо повернення до трудової діяльності безробітних, керівник служби зайнятості закликала директорський комплекс і технологів ЦЗ запровадити постійний контроль за діями особистих консультантів щодо якості та ефективності наданих ними послуг, застосування індивідуального підходу до потреб і побажань відвідувачів, профілювання безробітних і соціального супроводу представників вразливих на ринку праці груп населення із використанням методів кейс-менеджменту. «Якщо на шляху до працевлаштування у клієнта виникають різні проблеми, допомагайте їх розв’язати, залучайте до співпраці місцеві органи влади, відділи освіти, економіки, щоби ці бар’єри – відсутність житла, дитячих дошкільних закладів, проблеми зі здоров’ям – усунути», – акцентувала О. Іванчук.

Особливу увагу Оксана Степанівна зосередила активних програмах зайнятості, зокрема, організації професійного навчання, громадських та інших робіт тимчасового характеру, підтримці підприємницьких ініціатив, охопленні шкільної молоді та відвідувачів ЦЗ послугами з профорієнтації з використанням профдіагностичних методик, вжиття всебічних заходів задля підвищення у безробітних мотивації до праці.

Під час наради неодноразово акцентувалося на сучасних сервісах служби зайнятості, таких як електронна черга, «гаряча лінія», запис відеорезюме і відеовакансій, організація он-лайн співбесід, новий інтернет-портал. Важливо й надалі активно вести інформаційно-роз’яснювальну роботу, активізувати співпрацю зі ЗМІ, продовжувати розпочатий торік соціальний проект «Живи та працюй в Україні», тісно взаємодіяти з об’єднаними територіальними громадами. Для того, аби наблизити соціальні послуги служби зайнятості до жителів населених пунктів, у кожній із 35 ОТГ, що функціонують в області, спеціально облаштоване робоче місце для посадовця базового центру зайнятості. Відтак спеціалістам слід ретельно планувати візит до ОТГ, щоби якомога більше краян на місцях почерпнули під час зустрічі потрібну інформацію з питань працевлаштування.

– Давайте всі разом і кожний зосібна докладем максимум зусиль для того, щоби 2018-й став у Львівській обласній службі зайнятості роком ефективних соціальних послуг. Для цього у нас є необхідні ресурси, інструменти, знання, досвід і кадровий потенціал, – резюмувала О. Іванчук.

Ольга Нагірняк, начальник відділу інформаційної роботи  Львівського обласного центру зайнятості