05.10.2020 | 10:39

Щоб бути, як мовиться, на плаву, надавати населенню комплекс якісних і сучасних соціальних послуг, фахівець служби зайнятості повинен весь час працювати над самовдосконаленням, вивчати законодавчі акти та нормативно-правові документи, освоювати нові програми та технічні можливості. У період карантину цей освітній процес не тільки не припиняється, а й набуває особливої ваги.

Приміром, днями в Інституті підготовки кадрів Державної служби зайнятості України у режимі онлайн відбувся вишкіл фахівців відділів організації сприяння працевлаштування. Слухачі як самостійно, так і з допомогою викладачів опановували аспекти врегулювання сучасного ринку праці, методи стимулювання представників соціально вразливих верств населення до трудової активності, прийоми запровадження клієнтоорієнтованого підходу під час взаємодії з відвідувачами, шляхи удосконалення техніки ведення співбесіди, а також інші теми, що тісно пов’язані з виконанням щоденних технологічних процедур для оперативного працевлаштування безробітних.

З неабиякою цікавістю присутні слухали інтерактивну лекцію завідувачки кафедри теоретичної та прикладної економіки ІПК ДСЗУ професора Світлани Петрівни Калініної про алгоритм і складові кар’єрного консультування. Учасники онлайн конференції також дізналися, наскільки за сучасних реалій важливо і пошуковцю роботи, і працедавцю усвідомлювати необхідність бути конкурентоспроможним на ринку праці. Саме фахівець служби зайнятості, застосовуючи індивідуальний підхід і ненав’язливо вживаючи заходи активної підтримки, може допомогти безробітному побудувати успішну кар’єру та повернутися до активного трудового життя

Вікторія Сав’як, заступник директора Кам’янка-Бузької районної філії Львівського ОЦЗ