02.11.2021 | 10:52

Майстерність спілкуватися для пошуковців місця праці відіграє таке ж важливе значення, як і професійний рівень. Адже під час ухвалення рішення про прийняття на роботу працедавець обов’язково проаналізує компетентність претендента, його вміння викликати довіру та симпатію. І якщо йдеться про роботу в команді, що тісно пов’язана із комунікацією, то будьте певні: ця риса кандидата на посаду буде вирішальною!

Як за відносно стислий проміжок часу можна створити приязну атмосферу, особливо, якщо співрозмовник вам не знайомий?

Скористайтеся нашими порадами!

Почніть діалог з короткої інформації про себе, розкажіть, який у вас за плечима професійний досвід, підкресліть результати попередньої роботи. Уважно слухайте працедавця, робіть собі позначки, cформулюйте запитання, які слід з’ясувати пізніше. Використовуйте при цьому невербальну мову спілкування, даючи зрозуміти, що ви дуже уважно слухаєте співбесідника, а інформація, яку він повідомляє, є дуже цікавою.

Пам’ятайте про те, що співбесіда – не монолог, а діалог. Це означає, що потрібно не тільки уважно слухати, але й реагувати на почуте. Не соромтеся ставити запитання по темі, перепитувати, якщо щось не зовсім зрозуміле, висловлювати власну думку, дискутувати.

Важливе не тільки те, що ви говорите, але й тональність розмови. Вона включає і мову жестів, і ваше ставлення до співбесідника, і, звичайно ж, інтерес до діалогу. Потенційному працедавцю буде приємно побачити вашу непідробну зацікавленість в отриманні саме цієї роботи, повагу до людей, з котрими спілкуєтеся. Намагайтеся з перших хвилин розмови відчути стиль спілкування з майбутнім керівником і дотримуватися його впродовж бесіди. Це свідчитиме про те, що ви – гнучко реагуєте на ситуацію, вмієте чітко визначати, з ким і як необхідно розмовляти. Ці якості дуже важливі при спілкуванні, тож їхня наявність пришвидшить працевлаштування.

Олена Шевченко,

завідувач сектору профорієнтації відділу

надання соціальних послуг

Бориславської міської філії Львівського ОЦЗ