Народна мудрість твердить: «Не помиляється той, хто нічого не робить».   Так, людям притаманно робити помилки. Та важливіше вміти їх визнавати і правильно з ними працювати, у тому числ, на роботі. 

Тож як бути, якщо під час робочого процесу вкралася помилка? Варто  пам’ятати, що це – не кінець світу, а урок для недопущення недоліків надалі. Оскільки помилка значуща, треба сказати керівнику. Не задля того, аби показати себе з негативного боку. А для того, щоб керівник був у курсі нових обставин та зміг вчасно скорегувати дії. Це не означає, що треба перебувати у трагічному стані, а варто:

  • Максимально конкретно розповісти, що саме сталося. Не треба  зосереджуватися напричинах (я не встиг, таблиця не завантажувалася, інтернет не працював) - про це зможете поговорити пізніше. Спочатку - самі факти.
  • Детально поінформувати про наслідки (на що це може вплинути,  кого треба попередити і т.д. ).
  • Запропонувати подальший  план дій для усунення проблеми. Розказати, що вже зроблено для цього.
  • Знати  думку керівника, що  ще доцільно зробити, аби ситуація була під  повним контролем.
  • Тепер пояснити причини виникнення помилки.

Звісно, після цього  зробіть із помилки висновок, який назавжди залишиться з вами. Набутим досвідом можете поділитися з колегами, аби такі казуси не виникали у подальшому. Адже спільна робота над помилками допомагає знайти точки зростання та допомагаєте компанії в цілому навчатися та розвиватися!