Народна мудрість твердить: «Не помиляється той, хто нічого не робить». Так, людям притаманно робити помилки. Та важливіше вміти їх визнавати і правильно з ними працювати, у тому числ, на роботі.
Тож як бути, якщо під час робочого процесу вкралася помилка? Варто пам’ятати, що це – не кінець світу, а урок для недопущення недоліків надалі. Оскільки помилка значуща, треба сказати керівнику. Не задля того, аби показати себе з негативного боку. А для того, щоб керівник був у курсі нових обставин та зміг вчасно скорегувати дії. Це не означає, що треба перебувати у трагічному стані, а варто:
- Максимально конкретно розповісти, що саме сталося. Не треба зосереджуватися напричинах (я не встиг, таблиця не завантажувалася, інтернет не працював) - про це зможете поговорити пізніше. Спочатку - самі факти.
- Детально поінформувати про наслідки (на що це може вплинути, кого треба попередити і т.д. ).
- Запропонувати подальший план дій для усунення проблеми. Розказати, що вже зроблено для цього.
- Знати думку керівника, що ще доцільно зробити, аби ситуація була під повним контролем.
- Тепер пояснити причини виникнення помилки.
Звісно, після цього зробіть із помилки висновок, який назавжди залишиться з вами. Набутим досвідом можете поділитися з колегами, аби такі казуси не виникали у подальшому. Адже спільна робота над помилками допомагає знайти точки зростання та допомагаєте компанії в цілому навчатися та розвиватися!