У Львівському центрі ПТО ДСЗ слухачі, проходячи навчання за професіями сфери обслуговування: «манікюрник», «візажист», «продавець продовольчих товарів», «продавець непродовольчих товарів», «касир торговельного залу», вивчають такі предмети, як «психологія та етика ділових відносин», «основи професійної етики та культура спілкування». Адже рівень професійної культури представника будь-якої професії свідчить про фаховість та створює імідж фірми, яку він представляє.

У своїй роботі зі студентами-слухачами практичний психолог Оксана Чайковська часто використовує різноманітні підходи. До прикладу, викладач  апробувала проективну методику "Робота з асоціаціями". За допомогою МАК (метафоричних асоціативних карт), які використовуються як засіб консультування, психотерапії, покращення спілкування, піднімаються глибини нашої підсвідомості, представлені у картинках. Тому образи стають видимою метафорою наших страхів, цінностей чи бажань.

 Зі слів слухачів групи 74-21, (дівчата вивчають перукарську майстерність), вище згадані заняття додали їм упевненості, віри у власні сили та навчили їх працювати над собою, щоб підвищити рівень емоційного інтелекту, а після закінчення здобуття освіти впевнено втілювати отримані знання в професійній діяльності.

Львівський ЦПТО ДЦЗ